Emoji za varen seks (neuradno) lansiran

Globalna raziskava razkriva, da so ljudje izbrali emoji »dežnik z dežnimi kapljicami« kot odgovor na zavrnitev Unicoda, da ustvari uradni emoji s podobo kondoma.

couple1

Kot del obstoječe Durexove kampanje #CondomEmoji je vodilna svetovna znamka na področju dobrega počutja v spolnosti Durex predstavila rezultate globalne raziskave, ki prikazujejo “dežnik z dežnimi kapljicami” kot najbolj priljubljeno izbiro ljudi za neuradni emoji varnega seksa.

Da bi obeležili današnji svetovni dan boja proti aidsu, Durex poziva ljudi po celem svetu, naj uporabijo in delijo izbran emoji ter s tem ozaveščajo o tveganjih, povezanih z nezaščitenim seksom, hkrati pa Unicodu dokažejo potrebo po uradnem #CondomEmoji, potrjenem in prisotnem na vsakem pametnem telefonu.

varen-seksKampanja je bila lansirana po razkritju šokantnih podatkov, ki prikazujejo, da skoraj polovica anketiranih ljudi, starih med 16 in 35 let, ne verjame, da bi jih lahko prizadel virus HIV, kljub dejstvu, da se z njim vsakih 30 sekund okuži nova mlada oseba.

Več kot 60 odstotkov anketirancev priznava, da jim je neprijetno govoriti o varnem seksu, kar 72 odstotkov pa jih pravi, da se lažje izražajo skozi emojije. Več kot tri četrtine vprašanih priznava, da pri pogovoru o spolnosti in odnosih uporablja emojije. V raziskavi se jih je 9 od 10 strinjalo, da bi jim uradni #CondomEmoji pomagal bolj odprto govoriti o varnem seksu.

Globalni direktor Durexa Volker Sydow pravi: »Pri Durexu verjamemo, da je identificiranje neuradnega emojija za varen seks ob prihajajočem svetovnem dnevu boja proti aidsu izjemno pomemben korak, ki pomaga mladim umestiti varni seks nazaj na njihov dnevni red, hkrati pa podpira boj proti širjenju virusa HIV in aidsa. Ljudi prosimo, naj svojo podporo namenu pokažejo z uporabo neuradnega emojija za varno spolnost in delijo hashtag #CondomEmoji.«

Kampanja ima tudi podporo Mednarodne federacije za načrtovano starševstvo (International Planned Parenthood Association) in njen generalni direktor Tewodros Melesse poudarja: »Ozaveščanje o varnem seksu ostaja pomembna globalna tematika. Podpiramo Durexovo kampanjo, ki bo pomagala mladim govoriti o zaščiti. Na svetovni dan boja proti aidsu se bomo še bolj potrudili zvišati zavedanje o tveganjih, povezanih z nezaščiteno spolnostjo.«

foto-2

Durex je kot del kampanje ustvaril tudi spletni video, ki si ga lahko ogledate tu: